Компанія DEVIK в Україні відкрила філію в Польщі. Такий крок зроблено для забезпечення більш комфортної роботи клієнтів, які співпрацюють з компанією.  На сьогоднішній день компанія динамічно зростає і успішно розвивається, що зумовило необхідність відкриття нового офісу в Польщі.Комерційний директор DEVIK в Україні Вікторія Федорчук зазначила: Наша компанія є одним з лідерів ринку логістики України -тому як професіонал логістики ми розуміємо: хороший сервіс - це не тільки якісні перевезення, а й комфорт в роботі з нами. Саме тому наша компанія прийняла рішення про відкриття нового додаткового офісу, що забезпечив ще більшу територіальну «доступність», в результаті чого співпрацювати з нами стане ще зручніше ». Компанія DEVIK є одним з провідних логістичних операторів України і здійснює свою діяльність на ринках країн Європи та Азії: Франція, Італія, Іспанія, Чехія, Словаччина, Угорщина, Румунія, Польща, Німеччина, Україна, Росія.

Звичайно, загальний обсяг вантажоперевезень просто не міг не зменшитися. На нього не могла не вплинути ситуація на Донбасі і анексія Криму.Але це не є єдиним негативним фактором. Адже, хоч як крути, а вантажі з України йдуть і на півострів і на територію контрольовану сепаратистами. Правдами і не правдами, а туди везуть продовольство і промислову продукцію. Та й звідти фури порожніми рідко повертаються. Економічні зв'язки та інтереси часто виявляються сильнішими війни.Але набагато більш істотний негативний вплив робить загальна економічна криза в країні. Зупинилися багато підприємств, знизилася купівельна спроможність населення - возити стали менше.Мабуть таким собі світлою плямою є хіба що ситуація на ринку перевезень сільгосппродукції. Відмінний урожай порадував не тільки аграріїв, але і перевізників. Багатотонні фури везуть вантажі в порти. Вистачає роботи і тим, хто здійснює місцеві перевезення.Тому тим, хто здійснює доставку вантажів по Україні, доводиться напружуватися і в буквальному сенсі слова боротися за клієнта. Всіх цікавить не тільки час доставки, але і якість наданої послуги. А той, хто його по достоїнству оцінив, вже не буде шукати іншого перевізника.Кризові явища рано чи пізно закінчаться. А якість послуг після цього впасти не повинно. Адже тоді своє вагоме слово скажуть конкуренти.

Дослідники з німецької інженерної компанії Hoffman and Krippner запропонували новий спосіб виявлення ознак сонливості або нездужання за допомогою керма.Робота системи грунтується на тому факті, що людина в нормальному стані досить міцно утримує «баранку» і в процесі руху постійно переміщує по ній руки. При засипанні або ж, скажімо, серцевому нападі тиск на кермо різко слабшає, а руки практично перестають рухатися. Для реєстрації поведінки водія пропонується використовувати спеціальну тонку стрічку, закріплювати з внутрішньої сторони обода рульового колеса, наприклад, під шкіряною опліткою. Ця стрічка складається з шарів фольги, через які пропускається слабкий електричний струм. При утримуванні керма тиск рук призводить до зіткненню шарів і виникнення короткого замикання. Цей момент і реєструє мікроконтролер.Спочатку для водія формується «цифровий портрет», що враховує силу тиску на «баранку», частоту змін положення рук та області дотику. Якщо потім система виявить, що поведінка автомобіліста сильно не відповідає звичному для нього стилю водіння, буде поданий тривожний сигнал.

Почніть співпрацю з нами вже сьогодні !!!

ЗАМОВИТИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ